woensdag 17 april 2013


Hallo allemaal,

Hier ben ik met de uitslag van de candy 
Alle lootjes in een bakje

Maar eerst wil ik iedereen die mee heeft gedaan, heel hartelijk bedanken voor de leuke en lieve reacties
en niet te vergeten jullie geweldige enthousiaste deelname om mijn volger te worden binnen 9 dagen had ik 50 volgers.



en dan,..... tadadada
wie gaat het worden,.....................................?

Gerrie van harte gefeliciteerd met het winnen van een candy
Als je mij een berichtje stuurt waar de candy naar toe kan krijg je hem heeeeeeeel snel.

Allemaal bedankt voor het meedoen met de candy !!
En hou mijn blog in de gaten want er komt weer een Candy. We gaan voor de honderd volgers

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Gerie, veel plezier met je prijs.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Ann , dit had ik in mijn stoutste dromen niet kunnen bedenken, wat een superdesup verrassing!
    Ik voel me een enorme bofkont met deze geweldige mooie Candy! En als jij ook mij, jou adres terug mailt. Krijg jij als bedankje de gemaakte kaart, natuurlijk met de Die-namics notebook edge opgestuurd. Mijn dag kan niet meer stuk!
    Groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerie, van harte hoor! Anneke, bedankt dat ik mee kon doen aan je leuke candy.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en veel plezier met de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van Harte Gefeliciteerd, Gerie!! Veel plezier met je prijs!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ann, ik hoop dat alles goed met je gaat. Proficiat met je 50 volgers. En voor Gerie, van harte gefeliciteerd met je leuke candy.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Gerie, super voor je meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prijs en veel plezier ermee.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gerie wat ben jij een bofkont
    van harte gefeliciteerd met die mooie prijs
    en natuurlijk anneke bedankt voor deze kans
    op naar de 100 volgers maar dat moet wel lukken

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen