woensdag 2 oktober 2013

drieluik vol herfst


Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart. Bij deze wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten, heel erg leuk dat jullie volger geworden zijn van mijn blog en hebben weten te vinden. Dat is echt een kunst hoor, ik ontdek elke dag nog nieuwe inspirerende blogs en kom de laatste tijd echt tijd te kort om overal op te reageren en alles te bekijken. Van weinig slapen naar een gat in de dag slapen,.. lijkt of ik alle schade van jaren moet inhalen . Ik slaap of heb slaap.  Tja en dan is de dag zo weer voorbij. De bijwerkingen van de medicijnen zij heftig, sta elke dag met hoofdpijn op,.. heb dorst en een droge mond en altijd honger. En om het positief te maken hoorde ik gisteren dat de dorst en het honger gevoel niet overgaan zolang ik deze medicatie moet gebruiken. Maar ik slaap tenminste,
De kaart hieronder is in etappes gemaakt.

Enne lieve dames vergeten jullie de 51e uitdaging bij NKU niet
Deze uitdaging stopt op 3 okt. 19.00u! Erg leuk als jullie meedoen!!!




Ik wil deze kaart mee laten doen bij cardsandscrap Superchallenge #4 "Beauty of the Fall" en bij anmacreatief

36 opmerkingen:

  1. Hoi Ann,
    Een prachtige drieluik kaart!!! Wat is er lekker veel op te zien, mooie kleuren en prachtige plaatjes en ook al heb je er een herfst item van gemaakt, wat was het prachtig weer hè vandaag! Ik ben blij dat je weer lekker slaapt, en ja dat gaat dan weer gepaard met bijwerkingen helaas. En als ik een vraag mag stellen, ik dacht dat je bij NKU alleen nederlandse stempels mag gebruiken, of let ik nu teveel op?hihi. Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Ann, wat gaaf zeg! Zo'n leuk drieluik! Helemaal top!
    Je bent de laatste vanavond. Ben heel moe en ga gauw onder de wol, nog even met een boek!!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf gedaan Ann. Ik vind hem echt superleuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Anneke, ik vind hem prachtig. En oeps wat balen dat die bijwerkingen niet overgaan maar je slaapt gelukkig wel en dat is ook wat waard.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je super gemaakt Ann. Helemaal in de herfstsfeer.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart,heel gezellig.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke kaart! Super mooi.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ann, Wat een leuk vrolijk drieluik. Heel mooi gemaakt. Mooie afbeeldingen en heel mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dit is echt super leuk Ann, enige stempeltjes zijn dit!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijwerkingen zijn altijd vervelend, maar horen er helaas wel vaak bij. Sterkte ermee hoor!
    Je kaartje is hartstikke leuk. Wat een werk zal je daaraan gehad hebben zeg.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt leuk gedaan Ann! Een drieluik om lang naar te kijken!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een onwijs leuke drieluik heb je gemaakt!

    Heel leuk.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ann, het is toch helemaal niet erg dat je een kaart in etappes maakt. Het gaat erom om dat je er plezier aan beleeft en dat je je creativiteit kan uiten, en wij kaartenknutselaars doen dit nu eenmaal op deze manier, heerlijk toch. Je drieluikkaart is trouwens prachtig geworden, en daar zit ook wel heel erg veel werk aan. En wat vervelend die bijwerkingen van je medicijnen, maar je slaapt toch weer!!. Lieve groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke drieluik. Suc6 met de challenge.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwww geweldig zeg, super dit drieluik en wat een geweldige kleuren en details, helemaal top!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anne, wat een werkstuk... en hoe leuk om het te bekijken, want het is schitterend!!!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke drieluik.Die straalt echt herfstweer uit .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hallo Ann
    dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog
    maar heb hier vol bewondering naar je kaartjes gekeken wat zijn ze mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Ann, wat maak jij mooie, leuke en vrolijke kaarten en het ziet er ook allemaal zo verzorgd uit!
    Ik zag, dat je volger op 1 van mijn blogs bent geworden en wil je zeggen, dat ik dat ontzettend leuk vind en erg waardeer. Leren doe jij niets van mij, denk ik, maar ik hoop je toch te kunnen boeien met mijn werkjes. Leren van jou kan ik zeker wel, dus ik ben ook maar gelijk volger bij jou geworden. Ik zal zeker af en toe reageren, maar ik ben een nieuwe weg aan het zoeken om meer op mn hobbykamer te zijn dan achter de computer. Je kunt ervan verzekerd zijn, dat ik alles bekijk, maar dus niet overal op reageer. Ik doe mijn best. Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bellissima card colorata ed allegra.....
    Ciao
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaarten , , succes met de challenge .
    Groetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend drieluik! Echt mooi gedaan Ann!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Anneke,
    wat een origineel kaartje zo in drieluik!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Anneke . . . this card is really lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Ann.
    Wat een prachtig kunstwerk!
    Dank u voor het samenvoegen van mij als een volgeling van vandaag-Ik heb u lid werd ook dus ik kan meer van je mooie creaties zien :)
    Heb een mooie dag, beste wensen, Nessa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is echt een prachtige drieluik!!
    Zo veel leuks op te zien. Echt super mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WOWWWW Ann wat een mooie creaties
    en wat leuk dat je volger bent geworden
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuke herfstdrieluik heb je gemaakt voor de Superchallenge bij Cards&Scrap! Bedankt voor het meedoen:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een tof drieluik, het straalt helemaal de herfst uit!

    Fijn dat je met jouw creatie meedoet met de herfstchallenge bij AnMaCreatief :-)

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig drieluik; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke drieluik heb je gemaakt en fijn dat je meegedaan hebt met deze uitdaging van Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen