zondag 20 oktober 2013

vintage o.a met naald en draad

Ja zeker,... ik heb echt geoefend op vintage,..... deze jurk heb ik ooit een keer gezien via internet. De spullen had ik al een poosje in huis. De torso is gemaakt met een oude barbie die je gebruik om het bovenlijfje te maken met papiermachee. De binnenkant van de jurk zijn drie lagen tijdschrift of kranten papier. Daar omheen zitten twee laagjes stof 1 soort tule en 1 keer kant. De twee rechte stroken rijg je in en aan elkaar en stop hem in de torso.
Ik heb het verder nog wat opgepimpt met papieren bloemen , een taille band en rijgkraaltjes langs de hals.
Ik wil deze creatie mee laten doen als tweede creatie bij wlvc en bij KIC Bingo lint, bloemen parels





59 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige creatie,prachtig een waar pronkstuk.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastische creatie,prachtig een waar pronkstuk.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend! Wat apart en een klus,maar super.
    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooooo.....wat een plaatje!!!!! Schitterend gedaan en wat een leuk idee om het zo te doen. Mooie tweede inzending hoor Ann. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, schitterend wat is dit mooooooooooooooooooooi,
    dit is echt een pronkstuk
    wat heb je dit mooi gemaakt
    ja echt vintage
    daar mag je best trots op zijn

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Ann, wat is dit mooi gedaan. Jij moet toch echt wel goed met naald en draad overweg hebben gekund en nog kunnen. Petje af/
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ann, ik had al meer "met naald en draad"voorbij zien komen maar deze creatie vind ik echt geweldig. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwn-, Anneke, wat prachtig. Schitterende gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi stukje knutselwerk Ann, heel erg mooi gemaakt... je vorige creatie is ook goed gelukt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw dit is echt mooi wat een werk pfff.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent heerlijk bezig geweest met naald en draad zie ik. Wat een prachtig werkstukje. Echt een plaatje om in huis te hebben. Bedankt weer voor deze tweede deelname bij WLVC.
    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woww jij bent een echte crea bea.Heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Ann,hier mag je wel heel trots op zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat prachtig, kan wel eens een winnaar zijn, zo mooi gedaan. Echt topwerk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ann,
    CREABEA wat een schitterende jurk, dit heb je weer gaaf gedaan joh, en je vintage kaart hieronder is ook al zo mooi!!!! Petje af...
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schitterend gemaakt Anneke, ziet er helemaal tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow schitterend hoor! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat knap Ann, ik kijk mijn ogen uit !!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig, wat is dat supermooi Ann, ik wist even niet wat ik zag, wat knap van je, heel veel succes gewenst met de challenges, maar dat zit volgens mij wel goed, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOOO, dit is mooi,wat goed gedaan en wat een leuk idee om zo een torso te maken...er begint in dat hoofd van mij meteen van alles te borrelen, dank je wel voor de inspiratie Ann en petje af...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow Anneke! Wat supermooi is dit! Die mag van mij zo onder een glazen kistje! Ziet er zo fragiel uit.
    Heb je echt heel mooi gedaan!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gemaakt hoor Ann, erg knap werk! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende creatie en wat heb je er een werk van gemaakt. Degene die deze krijgt boft maar!!! iK ZOU HEM LEKKER ZELF OP EEN MOOI PLAATSJE NEERZETTEN! hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. SCHITTEREND!
    Wat heb je dat mooi gedaan....het lijkt me wel priegelwerk!
    Je vintage kaart is ook al zo mooi....prachtig gedaan.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kunstwerk is dat geworden. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi zeg!! Mooi dat glitterlijfje!
    Een gezellige dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een supercreatie Ann, het ziet er geweldig uit.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige jurk heb gecreeerd, Ann.
    Je vintage kaartje is ook heel mooi.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige creatie Ann, dit is heel mooi gedaan...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat prachtig Ann, supermooie creatie heb je gemaakt, superchique ook, groetjes Liesbeth en nogmaals bedankt voor je deelname bij WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw wat een schitterend creatie.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, dit is je bijzonder goed gelukt Ann, wat mooi gedaan zeg. Prachtig om te zien, mag je trots op zijn meis.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gho Anne..meer dan mooi hoor meis!! Het heeft alles van een prachtige bruidsjurk vind ik... GESLAAGD met HOGE GLORIE!!!!!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat en top creatie is dit, zo mooi , ik ben er stil van.
    en wat fijn dat je deze mee laat doen met onze challenge op WLVC.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dit is echt schitterend!!!! Mijn complimenten. Echt een staaltje kunst!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow dit is apart zeg, wat een ontzettend leuk idee en ook heel mooi uitgevoerd, m'n complimenten!
    bedankt voor je deelname bij WLVC en groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dit is gewoon prachtig!! Een kunstwerkje om trots op te zijn!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. In Ć©Ć©n woord, PRACHTIG! Ik ben er gewoon sprakeloos van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. In een woord: SUPER!!!!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Anneke wat een schitterende creatie heb je gemaakt leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Schitterende creatie heb je gemaakt. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw Anneke,Wat een pracht van een kleedje.Zo mooi gemaakt echt om fier op te zijn Proficiat.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een prachtige creatie anneke
    een echt kunstwerk!
    super mooi hoor!!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  44. oh wat is dit mooi je site staat vol met allemaal mooie dingen die je gemaakt hebt groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ziet er prachtig uit:-)

    Groetjes,Willy

    Ps..zou leuk zijn dat je een reactie achter laat op mijn blog;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo Ann, dank voor je leuke bezoekje aan mijn blog en voor je commentaar. Ik kom uiteraard ook even bij jou kijken en wat ik zie..... Ohhh, wat is dit mooi! Prachtig gemaakt, vind het schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi hoi,

    Knap werk hoor!!,dat doe ik je niet na, ziet er sjiek uit!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. W#oooow Ann wat is dat een pronkstuk...geweldig mooi gemaakt.Ik heb er met bewondering naar gekeken...Daar mag je van mij mee winnen zo een creatieve creatie....die aan de voorwaarden voldoet...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  49. schitterende jurk Ann prachtige gemaakt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ann, wat ontzettend mooi gemaakt Ć©n bedacht, top! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Schitterend!!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij KIC

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat is deze fantastisch mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Bedankt voor je reactie op mijn kaartje........en WOOOOOOW dit is echt SUPER met hoofdletters.

    BeantwoordenVerwijderen