maandag 13 januari 2014

Babykaart


Challenge # 72 3D bij nadia

Het thema voor deze challenge is gekozen door Cindy en zij had graag een babykaartje gezien met een 3d plaatje.

Nou dus ik maar aan de knip,..... wat gefriemel en gefromel en dan toch een 3d kaartje. Ik heb de 3d deeltjes wat opgebolt met de pennetjes van Joy,.. wat geklieder met 3d kit en voila dit is mijn kaartje. Ik wil hem dan ook mee laten doen met de challenge bij nadia

                                                          dit is de binnenkant van de kaart

39 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk dat je hem mee laat doen bij Naia's. Ik vind je kaart helemaal top super kleurrijk en een hele mooi plaatje . Fijn dat je mee doet bij Nadia's gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anneke,
    wat een lief kaartje, heel leuk gedaan met de ooievaar en de zon die staan te kijken naar het baby'tje.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar dat je met een beetje bollen en kliederen toch een mooie kaart kunt maken.
    Bedankt voor je deelname bij nadia's
    Liefs tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Ann
    Ja lekker dat geklieder met 3 D
    Je hebt wel een heel leuk plaatje voor je kaart gebruikt .
    zo is het een schattig babykaartje geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is toch een schatje Anneke. Ik knip altijd graag, maar nooit zo lang achter elkaar, maar toch elke dag wel 3 x een kwartiertje.
    Ik vind het een beeldje. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje, heel lief kaartje!!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben je ook aan de 3D knip geweest, hihi. zag ik ook bij Anita! Net als bij inkleuren en borduren, werkt knippen ook rustgevend.....inspannende ontspanning zeg maar, hihi. Je kaartje is een lievie geworden Anneke en je plaatje grappig! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Ann, ja dat is wel even wat anders dan scrappen he? lekker 3D knippen, maar het kaartje is een lieverdje hoor, succes bij de challenge, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief en grappig babykaartje. Super mooi gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje An.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou zeg Ann, zeker een gefriemel, niet mijn sterke kant!
    Maar je kaartje ziet er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Watt een schattige kaartje, en mooi gemaakt!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk en lief babykaartje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er prachtig uit....
    Groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. o wat een mooi en vrolijke babykaart Ann.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O Ann ik vind 'm superleuk! Zo lief. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijk en schattig kaartje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief babykaartje Ann!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superlief en gaaf kaartje Anneke, helemaal geweldig en zie bij jou zie je wel het 3d effect op de foto, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie babykaart Ann. Ik vind 'm schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohw, wat een schatje. Lekker vrolijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous! What a happy card :)
    Nessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje heb je gemaakt zeg,en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauuuuuuuuuuu, what a beautiful baby-boy card! So, so cute!
    Regards from Slovenia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lieverdje!! leuk om weer 3d te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooie en lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat zijn je eerste kaarten van 2014 leuk zeg! Allemaal leuke ideetjes en mooi uitgewerkt. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi Ann
    wat een fleurige vrolijke kaart is dit!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Anneke
    ik vind je babykaart schattig, ik zie het al voor me , jij aan de klieder zoals je het noemt.
    Ik kan wel zeggen dat het een plaatje van een kaart heeft opgeleverd.
    Dank je wel voor het meedoen aan Nadia,s challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk en vrolijk kaartje is dit zeg, je wordt al vrolijk als je daar naar kijkt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel lief is dit babykaartje Ann...heel mooi 3Dplaatje en zo mooi samengesteld....PRACHTIG geheel!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel erg mooi Ann!! Dat ziet er erg vrolijk en kleurrijk uit. Lijkt me veel werk al dat geknip. ;-) Wat een lieffie ook, mooi gedaan.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wowwww wat een super leuke en fleurige kaart,
    echt heel erg mooi ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen