zondag 13 april 2014

Lieve allemaal

Ik wilde even iets van mezelf laten horen.
Ik ben niet zoveel aanwezig geweest de afgelopen weken. We zijn zo druk geweest met van alles, verhuizen van 1 van mijn zoons, mijn eigen gezondheid, audities van mijn jongste zoon, open dagen aflopen voor zijn vervolg opleiding.En als klap op de vuurpijl werd vorige week ook nog 1 van mijn vriendinnen met spoed opgenomen en 2 dagen later ook nog eens met een spoed transport vervoert naar een ander ziekenhuis.Ze heeft niet zo veel familie en degene die er zijn wonen ver weg. Dus nu pedel ik elke dag op en neer, was haar nachtkleding verzorg bij haar thuis de plantjes en de post. Gelukkig ga het al wat beter met haar en is het nu stabiel. Al met al erg veel en ik ben dan ook best wel moe. Maar ik doe het graag voor mijn dinnetje.
Hopelijk hebben jullie begrip voor mijn soms late reacties of helemaal geen reactie.
Nou jullie zijn weer op de hoogte.
Iedereen een dikke knuffel
Liefs Anneke

18 opmerkingen:

  1. Ja Anneke, je kan jezelf ook niet in vieren delen hè !
    Doe rustig aan (voor zover dat kan) en maak je geen zorgen over ons bloggers. We zien je wel weer verschijnen als er wat meer ruimte voor is.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk hebben we begrip. Veel sterkte!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel begrijpelijk hoor! Beterschap met je vriendin en vergeet jezelf niet hoor....Alles op zijn tijd.
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal niet erg hoor, dat je er nu wat minder bent. Dit soort dingen gaan gewoon voor.
    Sterkte er mee, en hopelijk mag je vriendin gauw weer opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rustig aan doen Ann, dit is nu heel belangrijk je vriendin en je gezin en de rest dat komt wel weer. Heel veel sterkte met alles, en wij lopen hier niet weg hoor!. Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gezin en vrienden gaan voor alles Anneke dat is het aller belangrijkste.
    sterkte!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe maar rustig aan hoor.
    We zien jouw leuke creaties vanzelf weer voorbij komen als je weer meer rust en tijd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Anneke, wat een boel tegelijk! Geen wonder dat je moe bent, dat kan ook niet anders. Fijn dat het nu beter gaat met je vriendin, dat is een opluchting. Pas je ook een beetje op jezelf? Veel beterschap voor je vriendin en sterkte voor jou meis. Het blog en bloggen is nu niet het belangrijkste. We zien je wel weer verschijnen hoor, neem de tijd.
    Dikke knuffel, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Anneke. Daar heb ik best begrip voor meis. Het is nog al niks. Maar veel beterschap voor je v riendin en sterkte. Die vermoeidheid van jou is ook tijdelijk en je bent nog zo'n jonge blom. Komt helemaal goed. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Take care of yourself and sending you a big hug. Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Ann, ik begrijp dat wel ! En de goede zorg voor je vriendin is wel belangrijker !
    groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk hebben we daar begrip voor en wat lief van je dat je dit allemaal doet. Ik heb zelf de laatste tijd ook weinig tijd om te bloggen en kaarten te maken, dus erg begrijpelijk. Het kost gewoon een hoop tijd om bij iedereen een berichtje achter te laten.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sommige dingen zijn gewoon belangrijker. Heel veel suc-6 en sterkte met alles.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje .. wat een toestand rustig aan en we blijven wachten op je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Anneke,
    veel sterkte en pas goed op jezelf!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo lief dat je er voor je vriendin bent !
    Denk tussen de drukte door ook een beetje aan jezelf,
    en wij zien je hier wel weer !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Anneke
    ja vaak komen de dingen allemaal tegelijk en denk ik wel eens hoeveel kan je hebben?
    ik wens je daarom sterkte met alles en ik hoop dat je fijne paasdagen mag hebben.
    lieve groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen