zaterdag 14 februari 2015

Sewing

                                            Hallo allemaal,
Hebben jullie dat nou ook zoveel problemen met blogger. Of ik kan geen berichten plaatsen of mijn geüploade foto`s zet hij omgekeerd .
Na een paar uurtjes tobben staan ze eindelijk goed.

Mijn tweede kaar/ label voor de challenge bij wlvc.
Ik heb een groot labelvorm gebruikt een plaatje van internet .Deze heb ik bewerkt met verschillende kleuren en gesso. Een klosje van de action en snijmallen van de naaimachine en de paspop.
Een kantje en een bloem en dit is het resultaat.






29 opmerkingen:

  1. Prachtig label Ann !
    Hopelijk zijn de problemen met blogger snel van de baan, ik heb er voorlopig (nog) geen last van !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig label Ann !
    Hopelijk zijn de problemen met blogger snel van de baan, ik heb er voorlopig (nog) geen last van !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Ann....gelukkig is het nu wel gelukt om je prachtige creatie te laten zien...heel erg mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan!!! Tip: als je je foto's als png.bestand opslaat, dan blijven je foto's altijd in de goede richting staan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gemaakt!

    Ik heb er zelf geen last van.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer schitterend uit en een hoop details op je label verwerkt. Leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk label Ann. Dat rokje aan die paspop is lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Leuke details!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anneke
    Ik heb van die rare letters als ik zit te tikken, ze vervormen helemaal, gelukkig kan ik zelf nog goed zien, maar anders.grrr, dat Blogger af en toe.
    Je label is mooi , warme kleuren en ik ben gek op kleding maken, dus hij valt bij mij zeker te weten in de goede smaak.
    Toppie gemaakt hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ann,
    Leuk gedaan met het thema sewing!! Succes met blogger! heeft helaas wel vaker kuren! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer heel leuk gedaan An, mooie details...supers! Fijn dat je nog een 2e keer meedoet bij WLVC en succes.
    Fijne zondag.
    Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt Ann,het klosje is ook zo leuk er op.Heb ook problemen gehad zijn nu weer over.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ann,
    Wat een leuke tag heb je gemaakt, erg leuke dingen heb je erop verwerkt!!
    Hier(nog) geen problemen met blogger.......,afkloppen!!!!!!
    Lieve gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lHij is leuk geworden je labelkaart met al de leuke spulletjes erop.
    Ik had van de week ook weer problemen met blogger kon ook niet een bericht plaatsen en reageren.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie tag Ann.

    Ik heb geen blogproblemen en hoop dat jij dit ook snel kunt melden.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ann
    Mooie kaartjes
    sorry dat ik vorige week niet langs ben geweest, ik had server problemen
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anneke heel leuke tag! Ik heb hetzelfde probleem op Blog. Als ik de foto plaats zet hij m andersom erin. Dan draai ik de foto, zet hij m er wel goed in maar ja nu is ie gedraaid hihi. Dan draai ik de foto weer goed en upload ik m weer ... en ja ... dan gaat het wel goed :) Een hele hoop werk maar zo lukt het wel ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkig geen last van blogger problemen...het lijkt wel of er elke keer wat is met blogger de laatste tijd....
    Je kaartje/label is prachtig geworden, leuk hoe je het thema "Sewing" hebt neergezet!
    Bedankt voor je 2e deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi

    Heel toffe kaart. Mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig tag Ann, hele mooie combinatie van materialen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave hanger, of label. Helemaal in stijl!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie tag,Ann. leuk is dat klosje erbij.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gelukkig heb ik (nog) geen problemen met blogger. Je kaartje is mooi hoor met leuke en bijpassende details. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige hanger en alles is heel mooi gecombineerd met kleurtjes en papier.
    gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen